Τι είπε ο ένας χιονάνθρωπος στον άλλο; - Τι είπε ο ένας χιονάνθρωπος στον άλλο; - Κάνει τόσο κρύο, που δεν αισθάνομαι τα πόδια μου...!!! http://anekdota-funny.blogspot.com/2013/07/blog-post.html Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα Popular Posts (χωρίς τίτλο) Θέλω να σου πω κάτι αλλά δυστάζω.. -Πως σε λένε? Ξανθια και δίπλωμα αυτοκίνητου Η γυναίκα είναι σαν την μπάλα... Η έξυπνη σύζυγος Ολοι μαζί για να κανουμέ κέφι... Να δείτε που ήρθε η ανάπτυξη... ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?? Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΑΙΤΗΜΑ ΦΙΛΙΑΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ