Το ζώδιο.. - Tι ζώδιο είσαι??? . . - Χαμαιλέοντας. . . - Δηλαδή??? . . - Δηλαδή μεταμορφώνομαι σε όποιο ζώδιο έχει τις περισσότερες πιθανότητες να σε *^&$%^&.!!! Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα Popular Posts (χωρίς τίτλο) Θέλω να σου πω κάτι αλλά δυστάζω.. (χωρίς τίτλο) -Πως σε λένε? Το test παρθενιάς.. Γιατί η microsoft αγόρασε τη Nokia? Κάπως έτσι.. Ξανθια και δίπλωμα αυτοκίνητου Τι έχει μέσα αυτό το τσάι; (χωρίς τίτλο)