Πουτ@νες vs Τρ@βεστί -Γιατί οι πουτ@νες δουλεύουν στα μπορντέλα ενώ οι τραβεστί στον δρόμο; -Γιατί το κρύο για να το αντέξεις... θέλει αρχ*δια! Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα Popular Posts (χωρίς τίτλο) Θέλω να σου πω κάτι αλλά δυστάζω.. Ξανθια και δίπλωμα αυτοκίνητου Η γυναίκα είναι σαν την μπάλα... -Πως σε λένε? Η έξυπνη σύζυγος Ολοι μαζί για να κανουμέ κέφι... ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?? (χωρίς τίτλο) Γιατί η microsoft αγόρασε τη Nokia?