Οι γειτόνισσες.. Ήταν 2 γειτόνισσες και λέει η μια στη άλλη: -Ήσουν άρρωστη; -Όχι, γιατί ρωτάς; -Ε να, είδα τον γιατρό να μπαινοβγαίνει στο σπίτι... -Γιατί; Σε εσένα που μπαινόβγαινε ο στρατηγός, πόλεμο είχαμε; Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα Popular Posts (χωρίς τίτλο) Θέλω να σου πω κάτι αλλά δυστάζω.. Ξανθια και δίπλωμα αυτοκίνητου Η γυναίκα είναι σαν την μπάλα... -Πως σε λένε? Η έξυπνη σύζυγος Ολοι μαζί για να κανουμέ κέφι... ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?? (χωρίς τίτλο) Γιατί η microsoft αγόρασε τη Nokia?