ΈΧΩ ΦΡΙΚΆΡΕΙ

Βλέπω και ειδήσεις!
Ένας σπασίκλας έλεγε προχθές, πως από το 2014 θ αρχίσει μία 200 χρόνια εποχή των παγετώνων...
Κι εγώ είμαι πεθαμένος από τις 21.12.2012

Αυτό που στα Γενέθλια Σβήνεις τα Κεράκια και Όταν Πεθάνεις στα Ανάβουν... δεν το Καταλαβαίνω!!!!

Προχθές επισκέφθηκα μια σαρανταποδαρούσα στο νοσοκομείο...

ήταν με τα 20 πόδια στον τάφο!!!

Ήρθε η τηλεόραση και ξεχάσαμε το ραδιόφωνο..
Ήρθε το ίντερνετ και ξεχάσαμε την τηλεόραση..
Ήρθε και το facebook και ξεχάσαμε τη ζωή μας

Φανταστείτε ο james bond να ήταν Ισπανός..my name is Bond. James Diego Hose Francisco de Paulo Huan Maria de los Remedios Bond

Μου μιλάνε, λένε, λένε, λένε, κουνάω καταφατικά το κεφάλι μου και ο χρόνος θα δείξει σε τι μ@λ@κίες έχω συμφωνήσει.

- Γυναίκα, έλα εδώ! Έχει ζεστό νερό; ή θα αρχίσω τις παναγίες;
- Έχει άντρα μου!
- Ωραία, γιατί εγώ πιάτα με κρύο νερό δεν πλένω...!

Όλοι ψάχνουν ένα γκόμενο/α, μια τέλεια σχέση... εγώ πάλι θέλω να παραγγείλω φαΐ μια φορά και να είναι ίδιο με τη φωτογραφία στο φυλλάδιο

Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται κάθε βράδυ που πάω να μετρήσω προβατάκια να εμφανίζεσαι εσύ...
Το Βόδι

Όταν τελειώνουν οι διπλανοί το άγριο sex βγαίνω στο μπαλκόνι με το μποξερακι να κάνω τσιγάρο!!!έτσι για να νομίζουν στη γειτονιά ότι πηδούσα εγώ..

Με σταματάει πρεζάκι και μου λέει:
-Φιλαράκ' θέλω 50 λεπτά να φάω μια τυρόπιτα...
-Τόσο πολύ ρε φίλε; Εγώ σε 5 λεπτά το πολύ την έχω φάει!

Status 12 χρονου: a r putana zwi gamo tin koinonia mu :S
Εντάξει φίλε ηρέμησε, δεν πέθανε στα αλήθεια ο pikachu..


Read More... [Source: Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ - Posted by FreeAutoBlogger]