Παιδικές Ατάκες

- Γιατί χώρισε η πριγκίπισσα το βασιλόπουλο?
- Γιατί τα έφτιαξε με το Σκλαβενίτη

-Οι γονείς σου είναι χημικοί?
-Όχι γτ?
-Γιατί...

μοιάζεις με αποτυχημένο πείραμα

Όταν βαριέμαι παίρνω τηλ την γιαγιά μου και της λέω ότι δεν έχω φάει τίποτα όλη μέρα.Βρίζει τη μάνα μου που δεν μπορώ εγώ

Αποφάσισα να κάνω συλλογή από 100ευρα,οπότε....αν έχετε τίποτα παλιά που δεν τα χρειάζεστε....

Όταν είμαι σε αστικό
 κάνω το σταυρό μου στο ξεκάρφωτο
 και οι γιαγιάδες ψάχνονται...!

Έγραψα ένα ποιηματάκι...
 ''Σκαβω σκάβω και όλο σκάβω
 Και όλη μέρα εγώ θα σκαβω''
Εντάξει, μπορεί να μην είναι και τόσο καλό αλλά έχει βάθος..

Σε λέει ανώριμο...
Νιώθεις αδικημένος....
Τρως γιαουρτάκι junior να πνίξεις τον πόνο σου!!

Ακόμα και οι άνθρωποι που σε εκνευρίζουν μπορούν να σου χαρίσουν στιγμές χαλάρωσης και ευτυχίας, βλέποντας τους π.χ να πέφτουν από τις σκάλες...

Πέρασα έξω από σχολείο, άκουσα το κουδούνι κι ανατρίχιασα.
Τελικά το soundtrack της ζωής μας είναι τρεις ήχοι: κουδούνι, ξυπνητήρι, καμπάνα.

Πάντως το όσκαρ καλύτερου ηθοποιού για φέτος , θα το πάρει το άλογο για το ρόλο του ως μοσχάρι...!!

Η γιαγιά μου ακόμα με κατηγορεί ότι της χάλασα το Αλτερ επειδή άλλαξα μπαταρίες στο τηλεκοντρόλ

Πουλόβερ:
Ένα ένδυμα που φοράνε τα παιδιά όταν κρυώνει η μητέρα τους.

Αν ο χημικός τύπους του νερού είναι Η2Ο, τότε ο χημικός τύπος του αγιασμού είναι H2OMG;

Εσείς που δε λέτε "μιλάω στο κινητό",αλλά "μιλάω στο άιφον/μπλάκμπερι",να το κάνετε με όλες τις συσκευές.
Π.χ. "άνοιξα το pitsos να φάω κάτι"

Δε μπορώ να καταλάβω εκείνα τα ζευγάρια που μαλώνουν και μετά από ένα λεπτό βάζουν status στο facebook "Ελεύθερος/η".
Κι εγώ μαλώνω με τους γονείς μου, αλλά δε θα με δεις να βάζω status "ορφανός".

Θες γλυκό.
Πας στο ψυγείο και βλέπεις κουτί από ζαχαροπλαστείο.
Το ανοίγεις και έχει μέσα αβγά από το χωριό.
Τρόλλαρε με κι άλλο γιαγιά, μπορείς..

Δείξε μου το πληκτρολόγιο σου να σου πω τι έφαγες.

Υπάρχουν 3 είδη ανθρώπων: αυτοί που λένε "Τσάκι Τσαν".... αυτοί που λένε "Τζάκι Τσαν" και αυτοί που λένε
"όχι ο Μπρους Λη.. ο άλλος"!

O άλλος έχει γράψει στο facebook ότι πέθανε η γιαγιά του και έχει μαζέψει 117 likes.
Πρέπει να ήταν μεγάλη σκρόφα η κωλόγρια.

Θες να περάσεις από κάπου αθόρυβα και κάνει κρακ μέχρι και το κόκκαλο στη μύτη

Ροδόνερο: Το νερό που εκτοξεύουν οι ρόδες ενός αυτοκινήτου, όταν περνάνε με ταχύτητα από μια λακκούβα στη βροχή.







Read More... [Source: Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ - Posted by FreeAutoBlogger]