Σ' ΑΓΑΠΑΩ!!! Κορίτσι: Εχεις φαει για βραδυ;Αγορι: Εχεις φαει για βραδυ;Κοριτσι: Επαναλαμβανεις αυτα που λεω;Αγορι: Επαναλαμβανεις αυτα που λεω; Κοριτσι: Σ' ΑΓΑΠΑΩ!!Αγορι: Ναι, εχω φαει για βραδυ!! http://anekdota-funny.blogspot.com/2013/08/blog-post_12.html Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα Popular Posts (χωρίς τίτλο) Θέλω να σου πω κάτι αλλά δυστάζω.. (χωρίς τίτλο) -Πως σε λένε? Ξανθια και δίπλωμα αυτοκίνητου Η γυναίκα είναι σαν την μπάλα... Η έξυπνη σύζυγος Ολοι μαζί για να κανουμέ κέφι... Να δείτε που ήρθε η ανάπτυξη... ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ??