Μάλλον ένα από τα παιδιά μας το υποτιμάς Μητσο μου - Μάλλον ένα από τα παιδιά μας το υποτιμάς Μητσο μου... - Τι λες μωρέ, ποιο? τον Σταύρο, την Ελένη, η τον χοντρό??? http://anekdota-funny.blogspot.com/2013/07/blog-post_22.html Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα Popular Posts (χωρίς τίτλο) Θέλω να σου πω κάτι αλλά δυστάζω.. Ξανθια και δίπλωμα αυτοκίνητου Η γυναίκα είναι σαν την μπάλα... -Πως σε λένε? Η έξυπνη σύζυγος Ολοι μαζί για να κανουμέ κέφι... ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?? (χωρίς τίτλο) Γιατί η microsoft αγόρασε τη Nokia?