Φίλε,έχω πρόβλημα -Φίλε, έχω πρόβλημα..-Αδερφέ, δεν θα λες "έχω", "έχουμε" θα λες! -Οκ, αφήσαμε έγκυο την γυναικα σου..! http://anekdota-funny.blogspot.com/2013/06/blog-post_27.html Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα Popular Posts (χωρίς τίτλο) Θέλω να σου πω κάτι αλλά δυστάζω.. -Πως σε λένε? Ξανθια και δίπλωμα αυτοκίνητου Η γυναίκα είναι σαν την μπάλα... Η έξυπνη σύζυγος Ολοι μαζί για να κανουμέ κέφι... Να δείτε που ήρθε η ανάπτυξη... ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?? Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΑΙΤΗΜΑ ΦΙΛΙΑΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ