Οι ισχυρότερες χώρες

Κάλεσε ο Θεός, τρεις πρωθυπουργούς για να μιλήσει μαζί τους. Tον Μπους, τον Πούτιν και τον Καραμανλή. Πάει ο Μπους μπροστά στο Θεό και του λέει:

- Σε παρακαλώ πες μου, πότε η Αμερική θα γίνει η ισχυρότερη χώρα του κόσμου ;

- Σε 150 χρόνια! λέει ο Θεός.



-Αρχίζει να κλαίει ο Μπους.

- Γιατί κλαις παιδί μου; τον ρωτάει ο Θεός.

- Μέχρι τότε... θα έχω πεθάνει!

Πάει ο Πούτιν στο Θεό και τον ρωτάει:

- Κύριε, πότε η Ρωσία θα γίνει η ισχυρότερη χώρα του κόσμου;

- Σε 300 χρόνια, απαντά ο Θεός. Αρχίζει να κλάματα ο Πούτιν.

- Γιατί κλαις τέκνο μου; ρωτάει ο Θεός. - Μέχρι τότε... θα έχω πεθάνει!

Πάει και ο Καραμανλής και ρωτάει το Θεό:

- Θεέ μου, πότε θα γίνει η Ελλάδα η ισχυρότερη χώρα του κόσμου;

Αρχίζει τα κλάματα ο Θεός.

- Μα Θεέ μου, γιατί κλαις;

- Μέχρι τότε... θα έχω πεθάνει και εγώ!!!



via http://www.gelao.gr/