Ξανθιές στο αυτοκίνητο...! Είναι δύο ξανθιές σε ένα αυτοκίνητο και λέει η οδηγός στη συνοδηγό να δει αν λειτουργεί το φλας. Τότε η συνοδηγός βγάζει το κεφάλι της έξω από το παράθυρο κοιτάει προς τα πίσω και απαντάει: -ΝΑΙ... ΟΧΙ ... ΝΑΙ ... ΟΧΙ ... ΝΑΙ ... ΟΧΙ Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα Popular Posts (χωρίς τίτλο) Θέλω να σου πω κάτι αλλά δυστάζω.. Ξανθια και δίπλωμα αυτοκίνητου Η γυναίκα είναι σαν την μπάλα... -Πως σε λένε? Η έξυπνη σύζυγος Ολοι μαζί για να κανουμέ κέφι... ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?? (χωρίς τίτλο) Γιατί η microsoft αγόρασε τη Nokia?