Καταλαβαίνω όσους έχουν δει εξωγήινο... Kαταλαβαίνω όσους έχουν δει εξωγήινο και κανείς δεν τους πιστεύει,... ...γιατί κι εγώ μια φορά είχα δει ταξί που άναψε φλας για να στρίψει!!! Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα Popular Posts (χωρίς τίτλο) Θέλω να σου πω κάτι αλλά δυστάζω.. Ξανθια και δίπλωμα αυτοκίνητου Η γυναίκα είναι σαν την μπάλα... -Πως σε λένε? Η έξυπνη σύζυγος Ολοι μαζί για να κανουμέ κέφι... ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?? (χωρίς τίτλο) Γιατί η microsoft αγόρασε τη Nokia?