Ξανθιά σε ζαχαροπλαστείο! Πάει μια ξανθιά σε ένα ζαχαροπλαστείο,βλέπει ενα γλυκό και ρωτάει τον ζαχαροπλάστη: - Tι είναι αυτό? - Αυτο αίναι τουλούμπα. - Να σας πω...θα μου κάνετε μια χάρη...? ...Αν δεν έρθει ο Λούμπας θα με ειδοποιήσετε να το αγοράσω εγώ??? Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα Popular Posts (χωρίς τίτλο) Θέλω να σου πω κάτι αλλά δυστάζω.. (χωρίς τίτλο) -Πως σε λένε? Ξανθια και δίπλωμα αυτοκίνητου Η γυναίκα είναι σαν την μπάλα... Η έξυπνη σύζυγος Ολοι μαζί για να κανουμέ κέφι... Να δείτε που ήρθε η ανάπτυξη... ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ??