Ο σεισμός



Ύστερα από έναν μεγάλο σεισμό, κρατική επιτροπή επισκέπτεται την πληγείσα περιοχή και καταγράφει τις ζημιές. Πάει στον πρώτο παθόντα και ο επικεφαλής της επιτροπής τον ρωτάει:

- Εσύ τι έπαθες φίλε μου;

- To σπίτι μου κύριε, έχει πάθει ρωγμές.

- Και τί θέλεις;

- Ένα άλλο σπίτι.

Γυρίζει στη συνοδεία του και λέει:







- Γράψτε, σπίτι.

Πάει στο δεύτερο παθόντα.

- Εσύ φίλε μου;

- Να, έχουν πέσει δυο κολώνες από το σπίτι μου. Θα ήθελα ένα άλλο σπίτι.

Γυρίζει πάλι στη συνοδεία του:

- Γράψτε, σπίτι.

Όσοι κι αν ρώτησε τέλος πάντων ήθελαν σπίτι. Έφτασε και σ’έναν που έδειχνε να πονάει.

- Τί θέλεις εσύ; Σπίτι;

- Όχι κύριε, αλλά να, έπεσε μια κολώνα και μου έσπασε τα αρ**δια . Θέλω αρ**δια.

Γυρίζει πάλι στη συνοδεία του και λέει:

- Γράψτε, σπίτι.

- Μα εγώ θέλω αρ**δια.

- Γιατί, οι άλλοι τι νομίζεις ότι θα πάρουν;



http://anekdoto-blog.blogspot.com/2012/11/blog-post_25.html