Θα συμφωνήσετε μαζί μου

-Μάνα τι έχει για φαϊ;
- Για μας μπάμιες...
Για σένα μπριζόλες με πατάτες τηγανιτές, χωριάτικη, τζατζίκι, σαγανάκι και παγωμένες μπύρες.
Μία φορά να πεί...

έτσι, και ας πεθάνω....

Μου στέλνει ο άλλος μήνυμα.
- "Τη κανις; πώτε θα τα πούμαι;"
- Όταν τελειώσεις τη Α' δημοτικού του είπα και παρεξηγήθηκε

-Από ποιανού σόι είστε εσείς;
-Από του γκόμενου της νύφης!

Ζητείται μεταφορική ...για γυναικεία βαλίτσα διημέρου...

Τι εννοείς ότι μιλάω άσχημα για εσένα.
Πότε έφτασαν αυτές οι φήμες στα πεταχτά αυτιά σου;

Ο μέσος άνθωπος λέει 4 ψέματα την ημέρα ή 1460 το χρόνο.
Συνολικά 87600 μέχρι την ηλικία των 60.
Το πιο σύνηθες: Είμαι καλά..

Μεχρι 7 γυναίκες οι Μουσουλμάνοι.
Τους Χριστιανούς τους ξεγελάσανε με ταραμά.

Τι εννοείς οι κούνιες δεν είναι εξτρίμ σπορ;
Με έχεις δει πόσο ψηλά πάω;

Κάτι τέτοιες ώρες όταν δεν είμαι καλά θέλω να με κοιτάξει κάποιος στα μάτια, να με πάρει αγκαλιά και να μου πει: "ΑΥΡΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΤΣΙΤΣΙΟ"....

Ακόμα και τον χριστό να έβαζες να ξεμπλεξει ακουστικά, ένα μπινελίκι στη μάνα του θα το 'ριχνε

- Κοίτα καρδούλα μου! Η μικρή άρκτος!
- Που; Που; Εκεί;
- Όχι μωράκι μου. Εκεί.
- Εκεί;
- Όχι ζουζουνάκι μου. Εκεί...
- Εκεί;
- Όχι λατρεία μου.... Εκεί...
- Αχ, που λες;
- Εκεί μωρή μ@λακισμένηηηη.. Εκεί....!!

Περισσότερες είναι οι πιθανότητες να μου κάτσει η Νομικού παρά να μου "κάτσει" το στοίχημα...


Read More... [Source: Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ - Posted by FreeAutoBlogger]