Ατάκες γυναικείες

Παιδιά δεν γίνετε να είμαστε όλοι ματιασμένοι......κάποιοι είστε και άσχημοι..

Το "μεγαλύτερο" ψέμα-παγίδα των γυναικών...

''Έλα, πες μου, σοβαρά τώρα, δε θα τσατιστώ..."

Όταν χωρίζεις:
❒κλαις
❒πίνεις
❒καπνίζεις
❒ακούς καψουροτράγουδα
❒περιμένεις μήνυμά του/της
❒κάνεις αυτοκριτική
✔ το ρίχνεις στη μερέντα

Μια Coca-cola light παρακαλω
-Έχουμε μόνο Pepsi, σας πειράζει?
-Έχω μόνο λεφτά μονοπολης, σας πειράζει?

Το κανονικό όνομα της Βίβιαν Ιωακείμ πρωταγωνίστριας της Sirina είναι Παρασκευή Τρύπα.
Και το άλλαξε, για ποιο λόγο;;;

Όταν κάνω μακαρονάδα, βάζω ουίσκι στα μακαρόνια για να σουρώσουν

Αυτή : Thelo na me xuseis .....
Αυτός : Που θες να σε ξύσω.....????
Αυτή : Kala asto.............
(μας έχουν καταστρέψει αυτά τα Greekglish...)

Μέχρι να κάνω FB νόμιζα πως έχω πρόβλημα..
Μετά κατάλαβα πως έχουμε όλοι...!!

-Αγάπη σήμερα έχει champions league?
-Ναι μωρό μου
-Ωραία θα βγω με τις φίλες μου.Πότε τελειώνει να ξέρω πότε να γυρίσω.
-Τέλη Μάη υπολόγισε!!!!

Αυτός είπε: Θα σε κάνω την πιο ευτυχισμένη γυναίκα στον κόσμο.
Αυτή είπε: …….Θα μου λείψεις..!

-Μαμά είμαι έγκυος!!! :/
-Τιιιιιιιιιιιιιιιιιι;;;;;; :Ο
-Ήταν ατύχημα...
-Δηλαδή θέλεις να μου πεις ότι προχωρούσες στον δρόμο και έπεσες πάνω σε μια π**τσα;

Μην ανησυχείς, η αγάπη έρχεται στο τέλος.
-Ουφ..και πήρα μια lactaρα...

Οι άντρες λέει κάνουν
πιο συχνά one night stand από τις γυναίκες...
Και με ποιους τα κάνουν ρε μεγάλε; Με τις παλάμες τους;;;

είμαι υγρή καυτή και θα σε κάνω.........καλά
-άσε μας σουπιτσα μου.....

Κρίση ταυτότητας ονομάζεται αυτό που με πιάνει κάθε φορά που βλέπω την φωτογραφία μου στην ταυτότητα...!

 Μπορώ να τρώω Σοκοφρέτα, Δρακουλίνια, Σοκοφρέτα και πάλι Δρακουλίνια με αυτή τη σειρά, μέχρι να πεθάνω
Read More... [Source: Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ - Posted by FreeAutoBlogger]