Έρευνα εξωγήινων

Ένα ζευγάρι εξωγήινων έρχετε στη γη και προσγειώνονται στην Ελλάδα. Ο άνδρας εξωγήινος είναι ένας τύπος μικροκαμωμένος γύρω στο 1.40 ενώ η γυναικα ειναι μια θεογκόμενα στο 1.80.Πάνε λοιπόν στο πρώτο σπίτι που συναντούν και χτυπάνε το κουδούνι.Ανοίγει τη πόρτα ένα μαντραχαλάς.

-Γεία σας,έχουμε έρθει από τον Αρη και κάνουμε μια έρευνα για το πώς πηδάτε εδώ στη γη ,λέει ο εξωγήινος.



-Τι λες ρε κοντοπίθαρε θα πηδάω εγώ τη γυναικα μου και θα κοιτας εσυ;

-Όχι κύριε θα πάω εγώ με τη γυναίκα σας και εσείς με τη δικιά μου.

Την κοιτάει ο μαντραχαλάς την εξωγίνη και γυάλισε το μάτι του.

Φωνάζει τη γυναίκα του που ήταν μέσα στο σπίτι και της λέει :

-Γυναίκα,έτσι κι έτσι μας λέει εδώ ο κύριος.

-Μα όχι δε γίνεται αυτό δε μπορώ να το κάνω,λέει η γυναίκα του.

-Σκάσε μωρή,θα κάνεις αυτό που σου λέω εγώ. Χωρίζονται λοιπόν σε ζευγάρια και μπαίνουν στα δωμάτια.

Μόλις ξεβρακώθηκε ο εξωγήινος η γυναίκα πέθανε στα γέλια γιατί το πέ@ς του εξωγήινου δεν ήταν πάνω από 3 εκατοστά.

-Τι είναι αυτό ρε καημένε,που θες και να με πηδήξεις.

-Μη γελάτε κυρία μου εμείς έχουμε άλλο σύστημα,τραβήχτε μου δυνατά το αυτί και θα δείτε πόσο θα μεγαλώσει.Του τραβάει λοιπόν το αυτί και το πέ@ς άρχισε να μεγαλώνει και έγινε κανα σαραντάρι εκατοστά.

-Καλό είναι αλλά πολύ λεπτό ρε παιδάκι μου του λέει.

-Και το άλλο αυτί κυρία μου για να χοντρύνει.

Του τραβάει και το άλλο αυτί δυνατά και το πέ@ς του εξωγήινου έγινε σωστό δοκάρι.

Τη βάζει κάτω και τη ξεπατώνει στο πήδημα.Εν το μεταξύ τελειώνουν και στο αλλο δωμάτιο ο άντρας της με την εξωγήινη.Βγαίνουν έξω για να τους αποχαιτετίσουν .

-Να πάτε στο καλό,και να μας ξανάρθετε ,αναφωνεί η γυναίκα καταευχαριστημένη.

-Για πες μου τι έγινε με τον κοντό,τη ρωτάει ο άντρας της.

-Aσε μπροστά του δε μετράς μια, με ξετίναξε.Εσύ με τη ψιλή πέρασες καλά;

-Αντε μωρέ με τη βλαμένη, μου γ@μ.σε τ'αυτιά !!!



via http://www.gelao.gr/