Ο Τοτός και το πεντοχίλιαρο..


Τσακώνει τον Τοτό ο πατέρας του να τραβάει μαλακία και τον αρχίζει στα βρισίδια:

- Ρε κωλόπαιδο, πάλι μαλακία τραβάς, δεν σου είπα να μην σε ξαναπιάσω να τον παίζεις"

- Αφού ρε πατέρα δεν μου δίνεις λεφτά να πάω στις πουτανες τι θες να κάνω;..


Δίνει ο πατέρας του Τοτού ένα πεντοχίλιαρο να πάει στις πουτανες. Στο δρόμο ο Τοτός βλέπει την γιαγιά του και του λέει:

- Που πας, Τοτέ μου ,και τρέχεις;

- Ο πατέρας μου έδωσε ένα πεντοχίλιαρο να πάω στις που**νες.

- Τι λες ρε μαλακισμένο που θα πας να δώσεις ένα πεντοχίλιαρο της ξένης γυναίκας να την γα**σεις, γιατί δεν γα*** εμένα να κρατήσεις και το πεντοχίλιαρο;
Ο Τοτός γαμάει την γιαγιά του και το βράδυ που πάει σπίτι του λέει στον πατέρα του αυτά που έγιναν. Πιάνει ο πατέρας τον Τοτό και τον πλακώνει στο ξύλο και του λέει:

- Ρε κωλόπαιδο την μάνα μου πήγες και γαμ**σες;
Και ο Τοτός του λέει:

- Γιατί όταν γαμάς εσύ την δικιά μου σου λέω εγώ τίποτα;